Söndagen i London.

Söndag i London Town! Eftersom att vi hade haft fullt upp dagen innan så bestämde vi oss för att bara chilla runt i krokarna där vi bodde för att få se vad östra London hade att erbjuda. Och bra var väl det då jag en fick spendera dagen med photoshoot, falafel och vintageshopping. <3
 
Efter att vi hade gått runt ett tag hittade vi en gata helt tom på folk. Var ju tvungen att ta lite bilder då tänkte jag.
 
Efter lite fotografering så gick vi vidare till Brick Lane för att gå på matmarknad och äntligen få en efterlängtad frukost. Blev lite falafel wraps fyllda med massa hummus och grönsaker. Nomnomnom gånger tusen.
 
Och lite indisk currygryta fick det bli också. Halva fylld med grönsaker i kokosmjölk och den andra med kikärtor och spenat. Så. Stört. Jävla. Gott. Hade kunnat flytta till London endast pga maten. Helt seriöst.
 
När matkoman hade lagt sig lite så drog vi på semesterns första Second Hand-runda. Peppen alltså!
 
Gullig vs Modellig.
 
När vi var färdiga med Brick Lane och all shopping så drog vi till hotellet igen och sov lite. Sen drog vi in till stan för att käka lite mat och sådär.
 
Mexikanskt fick det bli då vi drog till restaurangen Lupita. Stört mysig och sjukt god mat. Ska lägga ut fler bilder från det stället tänkta jag för var verkligen bästa maten jag ätit på länge!! Här fick vi in lite vegetariska enchiladas.
 
Och efter att vi suttit och druckit några världsgoda margaritas så fick vi för oss att gå in på Ripley's och se på lite random coola saker. Såsom dinosaurier och björnskelett. 
 
Sen mitt i allt så hade det en hel våning tillägnad Spice Girls. 6-åringen inom mig dog typ lite!! Fick till och med stå och uppdräda till stop för Jamme för ville visa att jag kunde dansen liksom. 
 
Kläderna <33
 
För att inte tala om skorna. Signerade och allt!
 
Gick runt i spegellabyrinten också.
 
Sen gick sista tunnelbanan hem så vi fick springa fort som tusan. Och det var den fina London-dagen det.
 
Upp