En man-tager-vad-man-haver-middag.

Hallå där!
 
Såhär kan min matimprovisation se ut då den är som bäst. Har haft lite utav mycket stående i kylskåpet och kände att det var dags att rensa ut allt som började bli gammalt så tog tillfället i akt att göra en liten remix-sallad. Blandat med massa fina lyxgrejer. Såsom rödkål, gröna bönor, gröna linser, massa chili, lök, jordgubbar, granatäpple och avokado. Och pesto gjord på soltorkade tomater som jag fick ta med mig från jobbet(jobbförmåner<3). Och säkert massa andra smågrejer också.
 
Enkelt och trehundratusen procent gott. Hehe.
 
Puzz.
 
Lunch & Middag, Sallader, Veganskt, Vegetariskt | |
#1 - - Ronja Flygare:

Hej! Hoppas på att du kan hjälpa mig, jag tävlar nämligen om en superfin handväska från by malene birger och skulle verkligen bli glad om du ville slänga in ett ord här så mina chanser till vinst ökar:
http://www.autre.fi/bloggar/streetstyle/ronja-flygare#comments-holder

(den outfit med mest kommentarer vinner, spännande).. Tack på förhand! ♥

#2 - - Johanna:

Gott!

Upp