Frukost på en ledig dag.

Är aldrig, alltså verkligen aldrig ledig på en vardag vanligtvis. Men i torsdags hade det blivit något fel i schemat vilken gjorde att jag fick en ledig dag mitt i vecka, score alltså!
 
Och vad är det bästa med att vara ledig mitt i veckan för personer som mig? Jo att man kan göra lyxfrukost och sitta och äta det i lugn och ro såklart.
 
Så det var exakt det jag gjorde också. Slängde ihop en improviserad french toast innehållandes bland annat en fullfet kokosmjölk, bovetemjöl, kokossocker, kardemumma osv etc. Konsistensen blev inte helt perfekt dock så känner inte att det är någon idée att lägga ut ett recept på dem just nu, men om jag får till dem bättre nästa gång så publicerar jag ett på direkten.
 
Hade fortfarande massa färska blåbär hemma också eftersom att de var på extrapris tidigare i veckan så serverade min fattiga riddare med massa utav dem, samt en karamelliserad banan och massa lönnsirap.
 
Kramiz.
 
Frukost, Söta saker, Vegetariskt | |
#1 - - Emelie:

Men åh så gott!!

Svar: Ja verkligen, min favoritfrukost! :)
Jennifer Söderlund

Upp