Grekisk Yoghurt.

Kom på den dumma idéen att köpa hem grekisk yoghurt igår för tänkte att det skulle ju bli gott till frukost. Och det var det också, åt det med lite müsli och färska blåbär till så på det sättet var det ju inget problem.
 
Grejen är bara att jag äter inte mjölkprodukter så ofta nu för tiden mer än ost och så i mindre mängder pga det är så himla gott. Men när jag nu käkade ett helt glas med yoghurt fick jag världens gravidmage så har gått och känt mig uppsvullen hela dagen. Så himla dåligt, mest bara för att det är så himla dyrt med grekisk yoghurt i Norge. Fan, nu får jag väl tvinga Jamme äta upp resten istället.
 
Men fick ju lite fina bilder i alla fall som kanske kan inspirera er yoghurtälskare där ute! Hehe.
 
Puzz.
 
Frukost, Vegetariskt | |
#1 - - Tiffani:

Åh nej!! :(
Typ #storyofmylife !!
Gör alltid sådär och sen kommer jag ihåg varför jag iNTE ska göra sådär haha och sen får jag ge det till Farmor eller nån annan som vill äta upp det!

Upp